2 Şubat 2012 Perşembe

Kısa Kısa Fenerbahçe # 2


22 Kasım 2011'den sonra yine bloga son zamanlarda yazı yazmadığımızın göstergesi olarak '' Kısa Kısa Fenerbahçe '' başlığı.

Ne futbol ne basketbol maçlarını yazamıyorum, yazmıyorum. Çok büyük bir üşengeçlik var.

Mesela futbol takımımızın en son Kayserispor maçını kazandığını yazmışım. O maçtan sonra uzun zaman sonra Fenerbahçe'nin maçını izlemedim ve İstanbul B.Ş.B.Spor'a 3-2 yenildik. Daha attığımız ve yediğimiz golleri bile izlemedim. Düşünün yani. O kadar diyorum. Mersin İdman Yurdu ile de oynadık. O maçı 2-1 kazandık ve statta izledim. Bu maçın maç günlüğünü yazacağım.

Euroleague'de 2 maç oynadık. Kazan'a ilginç şekilde maçı verdikten sonra sahamızda Milano'yu yendik. Ligde Trabzonspor'u zar zor yenmemiz de ilginçti.

Bayan voleybol takımımız yoluna emin adımlarla giderken, erkek voleybol takımımız bir alt kupada yarı final maçına çıkıyor. İlk maçı 3-2 kazandı.

Kadın basketbol takımımız ise ligde ve kupada emin adımlarla gidiyor. 12'de 12 yaptığı Euroleague ve sadece 2 yenilgi aldığı Türkiye Ligi. Şampiyonluk dışında bu sene Avrupa'dan da kupa gelmeli. Gelirse müthiş olur. O kadro, o isimler bunu hakediyor.

Stoch'un golleri, Kim'in smaçları, Birsel'in asistleri - son maçta yine ilk 15 dk 8 asist yapmıştı -  camia'yı iyice heyecanlandırıyor. Zaten taraftar olarak böyle şeyler görmeyi çok istiyoruz.

Sow geldi. Onunla ilgili de yazı yazamadık. O gollerini atmaya başlasın da ben yazmasam da olur. 

Ve enfes salon. Ayrı bir yazı ile ondan da bahsederiz. 

Şimdilik bu kadar. 


Hiç yorum yok: